فروش فیلمهای اکران نوروزی در هفته دوم اکران با افزایش 136 میلیون تومانی نسبت به سال گذشته مواجه شد این در شرایطی است که قیمت بلیت سینماها نسبت به سال گذشته 20درصد افزایش داشته است.
هفته دوم اکران نوروزی فیلم ها (بر اساس سیستم مکانیزه) با اقبال بهتری از هفته اول مواجه شد و در نهایت این هفته با افزایش 136 میلیونی نسبت به سال گذشته مواجه شدیم. که به نظر میرسد اگر قیمت بلیت افزایش نیافته بود ما شاهد این افزایش نبودیم. بسیاری از کارشناسان معتقدند فیلمهای اجتماعی آنگونه که باید نتوانست نظر مخاطب را جلب کند این در حالی است که سال گذشته فیلمهای «بادیگارد» و «ابد و یک روز» همپای فیلم های کمدی با اقبال مواجه بودند. ما در میان آثار اجتماعی تنها فیلم «ماجرای نیمروز» توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند.
مجموع فروش فیلم در هفته دوم اکران نوروزی سال 95، 6 میلیارد و 914میلیون تومان بود که در همین تاریخ در سال 96 به 7 میلیارد و 50 میلیون تومان رسید که با افزایش 136 میلیونی مواجه شد.
منبع: فارس
م.ه / ا.ا